Verslo reklama internete

Prekių ir paslaugų aprašymai, įmonių veiklos apžvalgos, patarimai pirkėjams ir visa kita naudinga informacija.

Kodėl Google Ads reklama yra tokia efektyvi

Marius Reklama

google ads

Šiuo metu tik viena interneto reklamos rūšis gali pasigirti itin dideliu ROI. Tai Google Ads arba CPC reklama. Kodėl ji tokia efektyvi? Kas lemia reklamos už paspaudimus populiarumą?

Itin platus Google turinio tinklas

Google Ads reklamos principas yra gana paprastas – rodyti susijusias pagal turinį reklamas žmonėms, kurie galimai domisi reklamuojamu objektu. Tokiu būdu batų parduotuvės reklama rodoma apie madą rašančio tinklaraščio straipsnyje ir tikrai sudomina skaitytoją kur kas labiau, nei atsitiktinai parodyta reklama paieškoje. Kad tokios reklamos būtų veiksmingos ir naudingos tiek reklamuotojams, tiek reklamos užsakovams yra reikalingas itin didelis turinio tinklas. Google turinio tinklas (Google Content Network) dabar skaičiuoja beveik 2 milijardus puslapių visame pasaulyje. Dalis jų yra ir lietuviškų.

Išmanusis algoritmas

Kodėl užėjus į anglišką puslapį mums rodomos lietuviškos reklamos? Juk turinys yra angliškas… Google reklamos rodymą rodo labai sumanus algoritmas, kuris intensyviai analizuoja lankytojo duomenis. Lietuviškas IP ir slapukai (cookies), kurių rinkimui dabar galioja tam tikros taisyklės, išduoda mus, kad esame susiję su Lietuva ir lietuvių kalba. Dėl to mums ir rodomos lietuviškos reklamos užsienietiškuose puslapiuose. O tai reiškia, kad lietuviškos reklamos bus matomos ir Youtube video klipuose, ir užsienietiškuose naujienų portaluose ar el. pašto tarnybose. Tai tik dar labiau išplečia reklamos aprėptis.

Remarketingas – turbūt didžiausias interneto reklamos atradimas

Interneto vartotojus šios reklamos labai trikdo. Nuėję į kažkokį puslapį jie mato tam tikrus produktus, kuriuos jie neseniai peržiūrinėjo elektroninėse parduotuvėse. Iš kur jie žino, kur lankiausi? Remarketingas yra tokia reklama, kuri rodoma iš interneto puslapio išėjusiems lankytojams pagal tai, kokius puslapius jie peržiūrėjo. Kartais jie tas prekes iš tikrųjų įsigyja, tačiau tokių duomenų Google Ads algoritmas neturi, todėl ir reklamuoja jas dar kartą.

Remarketingo kampanijos yra vienas iš efektyviausių būdų susigrąžinti savo pirkėjus atgal, jei jie nieko nepirko. O kad ir pirko, tegul dar kartą užsuka ir apsidairo…

Kad būtų pasiekti efektyvūs rezultatai, nepakanka tik paleisti vienos reklaminės kampanijos. Reikia itin gerai išmanyti Google Ads kampanijų planavimo principus, taip pat labai gerai suvokti, kokių tikslų siekiama. Tik tada bus galima suorganizuoti efektyvias kampanijas. Tai gali padaryti ne bet kas. Plačiau apie Google Ads kampanijas galite paskaityti čia: https://seoreklama.lt/google-adwords-reklama/

 

Žymos:, , ,

Comments are currently closed.